اخبار های ورزشی جهان

داغ ترین اخبار ورزشی جهان

اخبار های ورزشی جهان

داغ ترین اخبار ورزشی جهان

خبر بد برای پرسپولیس/ علیرضا بیرانوند رفتنی شد / دروازه بان قد بلن از بازی‌ های خرداد محروم شد

با اینکه گفته می‌ شد او با دردی جزئی در همان ناحیه به اردوی تیم ملی رفت، اما با فشاری که روی دستش وارد شد، بعد از ترک اردوی تیم ملی دیگر نتوانست دردش را تحمل کند.

به همین دلیل تصمیم گرفت مچ دستش را گچ بگیرد. طبق توصیه پزشکان betforward بدون فیلتر، او باید حداقل سه هفته دستش را در گچ نگه می‌ داشت و دو تا سه هفته هم تمرینات ویژه و فیزیوتراپی انجام می‌ داد تا مچ دستش را تقویت کند.

اما بعد از عملکرد نه چندان خوب امیررضا رفیعی در بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی و حذف تیم پرسپولیس، دیدار پرسپولیس و سپاهان اهمیت بسیاری پیدا کرد.

در نتیجه، او تحت فشار قرار گرفت تا زودتر برای بازگشت به میادین آماده شود و به همین دلیل یک هفته تا 10 روز زودتر از زمان تعیین شده تمریناتش را شروع کرد.

مصدومیت علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند در بازی با سپاهان تا حدودی مراعات کرد و تحت فشار زیادی قرار نگرفت. در بازی مقابل نساجی، فشار روی دروازه پرسپولیس بیشتر شد و او در پایان بازی احساس درد در ناحیه مچ دستش داشت.

هر چند در صحنه گل نساجی، او دستانش را به سمت توپ نبرد و مشخص بود که از دراز کردن دستش می‌ ترسید. اما در بازی پرسپولیس مقابل هوادار، دروازه بیرو چندین بار تهدید شد و او مجبور شد در چندین صحنه به مچ دستش فشار بیاورد.

در نتیجه، اتفاقی که بیرو از آن می‌ ترسید رخ داد و اکنون همان درد قبلی را در مچ دستش احساس می‌ کند. او تا پایان فصل با این درد مدارا خواهد کرد و سپس باید دوره درمانی جدیدی را برای بهبودی مچ دستش آغاز کند.

در این میان، تیم ملی نیز در تاریخ‌های 16 و 22 خردادماه آینده دو بازی رسمی با هنگ‌ کنگ و ازبکستان خواهد داشت. اگر بیرانوند بخواهد در این دو بازی نیز حضور داشته باشد، ممکن است تمرینات آماده‌ سازی تیمش برای فصل آینده را از دست بدهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد