اخبار های ورزشی جهان

داغ ترین اخبار ورزشی جهان

اخبار های ورزشی جهان

داغ ترین اخبار ورزشی جهان

سبقت حسین حسینی از بیرانوند

تنها سه هفته تا پایان لیگ بیست و سوم باقی مانده و تیم های استقلال و پرسپولیس با جام قهرمانی عکس یادگاری می گیرند. علاوه بر اینکه کسب عنوان قهرمانی برای تیم های آبی و قرمز از نظر افتخار باشگاهی بسیار مهم تلقی می شود.

از نظر فردی بهترین سایت بت ایرانی نیز به ویژه در بحث جایگاه ملی همان تیم اهمیت دارد. میدان نبرد لیگ برتر، بنابراین طبق قانون نامرئی در فوتبال ایران، هر تیمی که قهرمان لیگ برتر شود، بیش از هر تیم محلی دیگری بازیکن ملی پوش خواهد داشت.

در چنین شرایطی رقابت سیدحسین حسینی و علیرضا بیرانوند برای کسب عنوان بهترین دروازه بان این فصل به اوج خود رسیده و البته وضعیت مدافع ملی پوش استقلال را بهتر از هم تیمی پرسپولیسی اش می دانند.

حسین حسینی جای بیرانوند را گرفت؟

حسینی در حال حاضر 15 کلین شیت در لیگ بیست و سوم دارد و این بالاتر از علیرضا بیرانوند است که 12 بار موفق به این کار شد. بنابراین اگر مدافع ملی پوش پرسپولیس در سه بازی باقیمانده نتواند یک گل به ثمر برساند، حسینی در کلین شیت از هم تیمی پرسپولیس پیشی می گیرد و تنها در صورتی بالاتر از او قرار می گیرد که بتواند یک کلین شیت دیگر حفظ کند.

نکته مهم این است که حسینی رقیب بسیار جدی برای عنوان بهترین دروازه بان فصل دارد که استقلالی ها محسوب می شود. حسین پورحمیدی، دروازه بان سابق استقلال که حالا وظیفه نگهداری از تراکتورسازی را برعهده دارد،

تاکنون توانسته 16 کلین شیت داشته باشد و این او را به رقیبی جدی برای دروازه بان ملی پوش استقلال تبدیل کرده است. البته پست دروازه بانی جایگاه ویژه ای است و امیر قلعه نویی قطعاً به عوامل زیادی هم زمان نگاه می کند تا مرد اول خود را برای دفاع از دروازه تیم ملی انتخاب کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد